حرف حق

اشعار و مقالات ومطالب خودم -مقالات برگزیده -تحلیل اخبار و بررسی بنیان تاریخ

حرف حق

اشعار و مقالات ومطالب خودم -مقالات برگزیده -تحلیل اخبار و بررسی بنیان تاریخ

جهالت مدرن

امروز فیلمی مشاهده کردم که باورکردن انچه میدیدم برایم اسان نبود .دراین فیلم شاهد سجده کردن تعداد زیادی از هموطنان درمقابل مقبره موسوم به کورش بودم که به مناسبت هفتم ابان  امسال که گمان میکنند روز کورش کبیراست در پاسارگاد به نمایش گذاشتند . واقعا عجیب است ،جاهلیت مدرن انهم در قرن بیست ویکم !!!!! این درحالیست که همان اعراب بادیه نشینی که این جماعت جزتمسخر وفحاشی کردن به انها کاری بلد نیستند چهارده قرن است ازجهالت دست کشیده اند و انها حتی بخاطر بت پرست بودن خود در زمان پیش ازاسلام بود که نام اعراب جاهلیت را برخود نهادند ،حال شاهدیم که مدعیان روشنفکری و برتری نژادی  باافتخار برسنگ گور یک پادشاه وحشی و خونریز که به تنهایی پنج تمدن درخشان منطقه خاورمیانه را برای همیشه نابود کرد بوسه میزنند ودر مقابل مقبره اش به سجده میافتند !!! واقعا داریم به کجا میرویم ? نتیجه چهارده قرن حضور پربرکت اسلام در ایران رسیدن به این نقطه بود?که درمقابل گور یک پادشاه به خاک بیفتیم و اورا سجده کنیم ? انگاه ادعای برتری هم داشته باشیم و دیگر اقوام و ملتها را نیز تمسخر نماییم چرا که ما چنین  ملت روشن فکری هستیم ?? اسلام را باعث عقب ماندگی خود بخوانیم  و خودمان را به ابواتش بزنیم که به دوران شکوهمند پیشین بازگردیم و اینگونه هنرنمایی کنیم ?واقعا این همان چیزی است که بعدازقرنها یکتاپرستی خواهان ان هستیم؟؟؟‌                          باستان پرستها معمولا نه سواد درستی دارند نه چیزی ازتاریخ میدانند ومیفهمند ونه ازانسانیت بویی برده اند .جالب اینجاست که هرابله نادان وکم سوادی باستان پرستی را نشانه روشنفکری میداند در حالیکه ادبیات این جماعت چیزی جزفحاشی و الفاظ رکیک نیست وناگفته پیداست کسانی که ازچنین ادبیاتی استفاده میکنند جزء کدام قشرازجامعه هستند .انها ادعای برتری نژادی دارند وخود را اریایی میدانند درحالیکه اریایی به مفهوم نژاد درگذشته وجودنداشته ویک کلمه ومفهوم جدیداست وهیچ شاعرو ادیب و نویسنده ای نگفته من اریایی ام .درضمن نژادپرستی کجا و انسانیت کجا ?انهم با ادعای برتری ? شاید نمیدانند که شیطان اولین نژاد پرست خلقت است .

جهت اطلاع این بیماران روانی باید عرض کنم هویت ایران یک پادشاه نیست یک شاه فقط یک شاه است نه ریشه یک ملت.شما که ادعای وطن پرستی دارید بدانید که باستان پرستی رمز تجزیه ایران است یاشاید وطن پرستی شما اینگونه است

دراخرنیزجادارد بیتی از سروده خود را بعنوان حسن ختام بنویسم                                                     وای برماسجده برتابوت کورش میکنیم***بعدازانهم ادعای فضل ودانش میکنیم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.