حرف حق

اشعار و مقالات ومطالب خودم -مقالات برگزیده -تحلیل اخبار و بررسی بنیان تاریخ

حرف حق

اشعار و مقالات ومطالب خودم -مقالات برگزیده -تحلیل اخبار و بررسی بنیان تاریخ

گفتگوباخدا


ای خدامن باتو دارم گفتگو


حرف دل بی پرده سازم بازگو


من تورادرکودکی احساس کردم


پیشه ام باسن کم اخلاص کردم


دردلم از انزمان نورتو بود


درسرشوریده ام شور تو بود


لطف یزدان شامل حالم نمود


من شدم برنا وبرپاها عمود


بعد ازانکه روزگاران سخت شد


حسرت وآزردگیها بخت شد


لمس کردم من تورا در زندگی


العجب اما نکردم بندگی


چون خدابودی ورحمان ورحیم


بنده راکردی از الطافت سهیم


من نکردم حق مطلب را ادا


باخدابودم ولی از اوجدا


ای خدامن بنده  عصیانگرم 


حرف دل راچون ضعیفان میخرم


هرکجاشیطان بخواهد میروم


من به دنبالش شتابان میدوم


من ضعیفم در مصاف اهرمن


همچو مورم درمصاف تن به تن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.